Kayak i Arendal

Dengangen jeg var i 20 årene synes jeg padling virket kjedelig. Men nå i 40 årene er det en fin måte å både oppleve sjøen på og samtidig få trening. Det er deilig å komme så nærme sjøen og Arendal er et elderado for padlere. Hav, elv, holmer og masse ulike vakre sørlandske idyll steder å oppleve. Samtidig er det sel og annet dyreliv som er der i havet. Et eller annet veldig stort dukket opp muligens opp litt for nærme kajakken, for noen dager siden.

For 1000 kroner året får jeg tilgang til alle kajakkene og treningsrommet i Arendal kajakklubb.  Det er er en hobby vi får trening av uten å tenke på at det er det vi gjør.

En liten video fra min første action kamera video. Jeg advarer, siden det er lite action der. Mer ro og idyll.

https://www.instagram.com/p/CtBkNJMAbdK/

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg